Rodzina Humansoft

Corax, MiniCorax, Hermes SQL- pełna obsługa firmy

Rodzina Humansoft

Specyfikacja

W sprawnym zarządzaniu firmą najlepszym pomocnikiem okazuje się odpowiedni system ERP. Usprawnienie i ułatwienie pracy jest możliwe dzięki oprogramowaniu Humansoft Corax i MiniCorax. oraz Hermes SQL- inteligentny, innowacyjny, intuicyjny; system ERP dla średnich i dużych firm.

 

Humansoft Corax (najczęściej wybierany przez właścicieli firm usługowych i produkcyjnych) oraz Humansoft MiniCorax (wybór wielu posiadaczy małych hurtowni, sklepów detalicznych oraz punktów usługowych) to narzędzia umożliwiające kontrolę przychodów i rozchodów, stanów magazynowych czy realizacji zamówień. Zastosowano w nich najnowocześniejsze rozwiązania i techniki służące do sprawnego zarządzania i ustalania strategii rozwoju oraz prowadzenia działalności. Systemy te pozwalają na budowanie spersonalizowanych rozwiązań branżowych. Należy pamiętać, że dedykowane systemy sprzyjają wzrostowi efektywności i szybkości pracy. Rozwiązania proponowane przez Humansoft wpływają znacząco na rentowność firmy.

 

Humansoft HermesSQL to inteligentne oprogramowanie, które nie tylko automatyzuje, ale też na bieżąco kontroluje procesy niezależnie od typu prowadzonej działalności. Informacja raz wprowadzona do systemu jest natychmiast widoczna w pozostałych obszarach i dopasowana z innymi, powiązanymi ze sobą danymi, dzięki temu ryzyko kosztownych pomyłek jest niwelowane, a praca staje się prostsza i bezpieczniejsza. Zaufaj HermesSQL i przekonaj się jaka prosta może być komunikacja pomiędzy pracownikami/ oddziałami firmy oraz znajdź dodatkowe możliwości przychodu.

Zalety

  • Możliwość stworzenia dedykowanego oprogramowania zgodnego z wymogami branżowymi biznesu
  • Szybka kontrola księgowości, stanu magazynowego oraz zamówień
  • Zarządzanie wieloma aspektami działalności z poziomu jednego oprogramowania
  • Łatwa obsługa i przyjazny interfejs 
  • Możliwość sprzedaży krajowej i zagranicznej
  • Obsługa bankowości elektronicznej, importowanie wyciągów
  • Wsparcie przedstawicieli handlowych
  • Zarządzanie środkami trwałymi
  • Prowadzenie rozliczeń z US i ZUS

     
  • ​Automatyzacja i kontrola przebiegu procesów w firmie
  • Modułowa konstrukcja
  • Sprzedaż, logistyka, finanse i księgowość oraz produkcja w jednym miejscu
  • Możliwość sprzedaży mobilnej
  • Bezpłatne aktualizacje przez 12 miesięcy